Analýza využití marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hýblová, Jesika (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 66 s., I.

Cover

LEADER 01472ntm a22003857u 4500
001 zp43295
041 |a cze 
100 1 |a Hýblová, Jesika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití marketingového mixu ve vybraném sociálním podniku 
246 |a The Analysis of the Utilisation of the Marketing Mix in the Selected Social Enterprise 
260 |c 2016 
300 |a 66 s., I. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a pohostinství 
653 |a služby 
653 |a mystery shopping 
653 |a SWOT analýza 
653 |a sociální podnik 
653 |a marketing mix 
653 |a hospitality 
653 |a services 
653 |a mystery shopping 
653 |a SWOT analysis 
653 |a social enterprise 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38234  |y Plný text v Digitální knihovně UTB