|
|
|
|
LEADER |
01809ntm a22005177u 4500 |
001 |
zp4322 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Šarman, Zdeněk
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Vliv hyperelastických vlastností podkladových desek pražců na chování a napjatost
|
246 |
|
|
|a The Influence of Hyperelastic Properties of Rail Pads on Behaviours and Stress
|
260 |
|
|
|c 2006
|
300 |
|
|
|a 118 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Materiálové inženýrství
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Materials Engineering
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav fyziky a mater. inženýrství
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a pryžová železniční podložka
|
653 |
|
|
|a napjatost
|
653 |
|
|
|a metoda konečných prvků
|
653 |
|
|
|a kaučuk
|
653 |
|
|
|a pryž
|
653 |
|
|
|a tahová zkouška
|
653 |
|
|
|a tvrdost Shore A
|
653 |
|
|
|a odrazová pružnost
|
653 |
|
|
|a hyperelastické vlastnosti
|
653 |
|
|
|a Mooney-Rivlinova rovnice
|
653 |
|
|
|a tenzor napětí a deformace
|
653 |
|
|
|a železniční doprava
|
653 |
|
|
|a rubber rail pad
|
653 |
|
|
|a strenght
|
653 |
|
|
|a finite elements method
|
653 |
|
|
|a rubber
|
653 |
|
|
|a tensile test
|
653 |
|
|
|a hardness Shore A
|
653 |
|
|
|a resilience
|
653 |
|
|
|a hyperelastic properties
|
653 |
|
|
|a Mooney-Rivlin formula
|
653 |
|
|
|a stress and strain tensor
|
653 |
|
|
|a railway traffic
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Polášek, Antonín
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/2143
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|