Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lebrušková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 81 s. (92 930 znaků)

Cover

LEADER 01387ntm a22003617u 4500
001 zp43195
041 |a cze 
100 1 |a Lebrušková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti 
246 |a Customer Satisfaction Analysis in a Selected Organization 
260 |c 2017 
300 |a 81 s. (92 930 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Zákazník 
653 |a typy zákazníků 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a dotazník 
653 |a Customer 
653 |a types of customers 
653 |a customer satisfaction 
653 |a marketing research 
653 |a Questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39516  |y Plný text v Digitální knihovně UTB