Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Michalíková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Tučková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 104 s. (21 227)

Cover

LEADER 01461ntm a22004097u 4500
001 zp43123
041 |a cze 
100 1 |a Michalíková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt koncepce zavedení nového výrobku na trh pro vybranou firmu 
246 |a The Project of Conception for Launching a New Product on the Market for Selected Company 
260 |c 2017 
300 |a 104 s. (21 227) 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a nový výrobek 
653 |a cena 
653 |a propagace 
653 |a lehotříkolka 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketing mix 
653 |a new product 
653 |a price 
653 |a promotion 
653 |a recumbent tricycle 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tučková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39411  |y Plný text v Digitální knihovně UTB