Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Andrýsková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01485ntm a22003857u 4500
001 zp43098
041 |a cze 
100 1 |a Andrýsková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin 
246 |a Analysis of Buying Behaviour of Internet Users of Selected Age Groups 
260 |c 2016 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a elektronické podnikání 
653 |a elektronický obchod 
653 |a chování zákazníků 
653 |a analýza 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a internet 
653 |a e-business 
653 |a e-shop 
653 |a customer behavior 
653 |a analysis 
653 |a questionnaire survey 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38173  |y Plný text v Digitální knihovně UTB