Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Andrlová, Aneta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 84 s. (117 036 znaků).

Cover

LEADER 01455ntm a22003617u 4500
001 zp43090
041 |a cze 
100 1 |a Andrlová, Aneta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší 
246 |a The Analysis of Application of the Marketing Mix on Selected Manufacturer Štramberské Uši 
260 |c 2016 
300 |a 84 s. (117 036 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a Štramberské uši 
653 |a Questionnaire Survey 
653 |a Communication 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Štramberské uši 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/38170  |y Plný text v Digitální knihovně UTB