Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zimčíková, Soňa (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2018
Subjects:
Physical Description: 104 s.

Cover

LEADER 01228ntm a22003137u 4500
001 zp42875
041 |a cze 
100 1 |a Zimčíková, Soňa  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán Nadačního fondu CREDO CZ na rok 2017 - 2018 
246 |a Marketing Plan of Endowment Fund Credo CZ for 2017-2018 
260 |c 2018 
300 |a 104 s. 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Studijní obor: Health Services Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nadační fond 
653 |a marketingový plán 
653 |a nezisková organizace 
653 |a foundation fund 
653 |a marketing plan 
653 |a nonprofit organization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/42655  |y Plný text v Digitální knihovně UTB