Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Pavlů, Dušan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
POP
POS
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01346ntm a22003857u 4500
001 zp428
041 |a cze 
100 1 |a Janková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivní podpory prodeje ve vztahu ke konečnému spotřebiteli 
246 |a Efective sales promotion in relation to final consumer 
260 |c 2005 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a podpory prodeje 
653 |a spotřebitel 
653 |a nákupní chování 
653 |a POP 
653 |a POS 
653 |a nadlinka 
653 |a sales promotion 
653 |a consumer 
653 |a shopping behavior 
653 |a POP 
653 |a POS 
653 |a below the line 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavlů, Dušan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35336  |y Plný text v Digitální knihovně UTB