Projekt zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Výrosta, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2017
Subjects:
Physical Description: 106 s.

Cover

LEADER 01506ntm a22003857u 4500
001 zp42699
041 |a cze 
100 1 |a Výrosta, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku 
246 |a The Project of Level Improvement of the Social Media Usage for Marketing Purposes in the Selected Enterprise 
260 |c 2017 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a internetový marketing 
653 |a online spotřebitel 
653 |a online marketingová komunikace 
653 |a sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a internet 
653 |a internet marketing 
653 |a online customer 
653 |a online marketing communications 
653 |a social networks 
653 |a Facebook 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39470  |y Plný text v Digitální knihovně UTB