Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chovancová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01583ntm a22004097u 4500
001 zp42689
041 |a cze 
100 1 |a Chovancová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. 
246 |a The Project of Marketing Management Aimed at Competitiveness in the SmarTech Solutions, s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingové řízení 
653 |a event marketing 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porter analýza 
653 |a Analýza konkurenceschopnosti 
653 |a Marketing Management 
653 |a Event Marketing 
653 |a Competitiveness 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a PEST Analysis 
653 |a Porter Analysis 
653 |a Analysis of competitivness 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37902  |y Plný text v Digitální knihovně UTB