Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Brázdilová, Iveta (Dissertant)
Other Authors Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2016
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description35 s. (110 651)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp42652
041 |a cze 
100 1 |a Brázdilová, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o 
246 |a Advertising Plan for the Period 2016 - 2020 in the Company SATTURN HOLEŠOV spol. s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 35 s. (110 651) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a reklamní plán 
653 |a veřejné osvětlení 
653 |a situační analýza 
653 |a marketing communication 
653 |a advert 
653 |a advertising plan 
653 |a public illumination 
653 |a situation analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37876  |y Plný text v Digitální knihovně UTB