Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Martinů, Blanka (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 102 s. (143 720)

Cover

LEADER 01509ntm a22003737u 4500
001 zp42617
041 |a cze 
100 1 |a Martinů, Blanka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh 
246 |a The Project of Building the Brand of Ovozela and its Expansion on the Market 
260 |c 2016 
300 |a 102 s. (143 720) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a budování značky 
653 |a vize 
653 |a cíle 
653 |a strategická analýza značky 
653 |a marketingové komunikační aktivity 
653 |a brand building 
653 |a brand vision 
653 |a goals 
653 |a strategic brand analysis 
653 |a marketing communication-inflammatory activity 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37847  |y Plný text v Digitální knihovně UTB