Projekt tvorby reklamní kampaně ve společnosti Naturfyt s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chudá, Eva (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 98 s. (126 493 znaků)

Cover

LEADER 01414ntm a22003617u 4500
001 zp42616
041 |a cze 
100 1 |a Chudá, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt tvorby reklamní kampaně ve společnosti Naturfyt s.r.o. 
246 |a The Project of the Advertising Campaign Creation for the Company of Naturfyt s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 98 s. (126 493 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a reklama 
653 |a matica GE 
653 |a ABC analýza tržieb 
653 |a reklamná kampaň 
653 |a marketing 
653 |a advertising 
653 |a GE matrix 
653 |a ABC analysis 
653 |a advertising campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37846  |y Plný text v Digitální knihovně UTB