|
|
|
|
LEADER |
01623ntm a22003857u 4500 |
001 |
zp42615 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Vaculíková, Lenka
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji
|
246 |
|
|
|a The Proposal of Continental Barum Communication Focused on Addressing High School Students in Region Zlin
|
260 |
|
|
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 127 s. (213 689 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav managementu a marketingu
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a personální marketing
|
653 |
|
|
|a marketingová komunikace
|
653 |
|
|
|a komunikační mix
|
653 |
|
|
|a analýza konkurence
|
653 |
|
|
|a PESTEL analýza
|
653 |
|
|
|a SWOT analýza
|
653 |
|
|
|a personal marketing
|
653 |
|
|
|a marketing communication
|
653 |
|
|
|a communication mix
|
653 |
|
|
|a competition analysis
|
653 |
|
|
|a PESTEL analysis
|
653 |
|
|
|a SWOT analysis
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kozák, Vratislav
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37845
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|