Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Křepelka, Jan (Dissertant)
Other Authors Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2017
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description86 s. (119 888 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp42607
041 |a cze 
100 1 |a Křepelka, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s.r.o. 
246 |a The Project Implementation of Modern Marketing Tools in the Company Cais s.r.o. 
260 |c 2017 
300 |a 86 s. (119 888 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a moderní marketingové nástroje 
653 |a implementace 
653 |a sociální sítě 
653 |a video. QR kód 
653 |a analýzy 
653 |a modern marketing tools 
653 |a implementation 
653 |a social sites 
653 |a video 
653 |a QR codes 
653 |a analyses 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39463  |y Plný text v Digitální knihovně UTB