Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Fibichrová, Lenka (Dissertant)
Other Authors Bijota, Vlastimil (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2016
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description114 s. (20 2120 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp42601
041 |a cze 
100 1 |a Fibichrová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu 
246 |a Plan of Marketing Communication Focus on Corporate Identity for a Newly Arising Company 
260 |c 2016 
300 |a 114 s. (20 2120 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a firemní identita 
653 |a firemní design 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a plán marketingové komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a pivo 
653 |a minipivovar 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
653 |a marketing environment 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing communication plan 
653 |a communication mix 
653 |a beer 
653 |a minibrewery 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bijota, Vlastimil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37834  |y Plný text v Digitální knihovně UTB