Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregořica, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Světlík, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 106 s., 9 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01636ntm a22004337u 4500
001 zp426
041 |a cze 
100 1 |a Gregořica, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Zlepšení marketingové konkurenceschopnosti firmy LANEX v segmentu horolezeckých lan 
246 |a Increase Of Competitiveness Of The Company LANEX In The Climbing Ropes Market 
260 |c 2006 
300 |a 106 s., 9 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a zákazník 
653 |a hodnota 
653 |a budování značky 
653 |a image značky 
653 |a re-positioning 
653 |a re-branding 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a competitiveness 
653 |a customer 
653 |a value 
653 |a brand building 
653 |a brand image 
653 |a re-positioning 
653 |a re-branding 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Světlík, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1564  |y Plný text v Digitální knihovně UTB