Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bystroňová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 123 s. (167 174 znaků)

Cover

LEADER 01503ntm a22003857u 4500
001 zp42598
041 |a cze 
100 1 |a Bystroňová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016 
246 |a Marketing Plan of Recreation Center Skleníky Spytihněv for Year 2016 
260 |c 2016 
300 |a 123 s. (167 174 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing, Specialization: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový plán 
653 |a rekreační středisko 
653 |a situační analýza 
653 |a areál 
653 |a marketingové plánování 
653 |a služba 
653 |a marketing plan 
653 |a recreation center 
653 |a situation analysis 
653 |a area 
653 |a marketing planning 
653 |a service 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37833  |y Plný text v Digitální knihovně UTB