Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrubčíková, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 115 s. (169 367 znaků)

Cover

LEADER 01472ntm a22003617u 4500
001 zp42587
041 |a cze 
100 1 |a Hrubčíková, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o. 
246 |a Project of Implementation Pre-testing Ad Campaigns Hamé, s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 115 s. (169 367 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reklama 
653 |a Reklamní kampaň 
653 |a Analýza reklamní kampaně 
653 |a Pretestování reklamní kampaně 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a Advertising 
653 |a Advertising campaign 
653 |a analysis of advertising campaign 
653 |a Pre-testing of advertising campaign 
653 |a Marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37826  |y Plný text v Digitální knihovně UTB