Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
CRM
Physical Description: 102 s.

Cover

LEADER 01581ntm a22004337u 4500
001 zp42586
041 |a cze 
100 1 |a Holková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic 
246 |a Design of Integrated Sales Channel Using Omnichannel in Order to Increase Services Marketability in T-Mobile Czech Republic 
260 |c 2016 
300 |a 102 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a e-commerce 
653 |a e-mail 
653 |a omnichannel 
653 |a CRM 
653 |a prodejní kanál 
653 |a call centrum 
653 |a lead 
653 |a online marketing 
653 |a e-commerce 
653 |a e-mail 
653 |a omnichannel 
653 |a CRM 
653 |a sales channel 
653 |a call center 
653 |a lead 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37825  |y Plný text v Digitální knihovně UTB