Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čvandová, Erika (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01531ntm a22004097u 4500
001 zp42571
041 |a cze 
100 1 |a Čvandová, Erika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci 
246 |a Project of Marketing Mix for a Social Enterprise with Focus on Marketing Communication 
260 |c 2016 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a sociální podnikání 
653 |a sociální podnik 
653 |a event marketing 
653 |a gastronomie 
653 |a catering 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a social entrepreneurship 
653 |a social enterprise 
653 |a event marketing 
653 |a gastronomy 
653 |a catering 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37813  |y Plný text v Digitální knihovně UTB