Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Brzobohatá, Kamila (Dissertant)
Other Authors: Bijota, Vlastimil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 106 s. (26 269 znaků)

Cover

LEADER 01391ntm a22003617u 4500
001 zp42569
041 |a cze 
100 1 |a Brzobohatá, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o. 
246 |a The Project of Marketing Plan for Company 60. cz - svítidla, s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 106 s. (26 269 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový plán 
653 |a situační analýza 
653 |a marketingové cíle 
653 |a marketingové strategie 
653 |a akční programy 
653 |a Marketing Plan 
653 |a Situation Analysis 
653 |a Marketing Aims 
653 |a Marketing Strategy 
653 |a Action Plans 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bijota, Vlastimil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37812  |y Plný text v Digitální knihovně UTB