Vnímání společenské odpovědnosti firem zákazníky v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bilíková, Nikol (Dissertant)
Other Authors: Meaton, Julia (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
CSR
Physical Description: 108 s.

Cover

LEADER 01481ntm a22003857u 4500
001 zp42567
041 |a cze 
100 1 |a Bilíková, Nikol  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání společenské odpovědnosti firem zákazníky v České republice 
246 |a Consumers´ Perceptions of Corporate Social Responsibility in Czech Republic 
260 |c 2016 
300 |a 108 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a CSR 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a organizace 
653 |a vnímání zákazníků společenské odpovědnosti firem 
653 |a povědomí o CSR 
653 |a standard ISO 26000 
653 |a CSR 
653 |a Corporate Social Responsibility 
653 |a organisations 
653 |a consumers´ perceptions of CSR 
653 |a ISo 26000 
653 |a awareness of CSR 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Meaton, Julia  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37811  |y Plný text v Digitální knihovně UTB