Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Razal, Raian Burgos (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 140 p.

Cover

LEADER 01535ntm a22003617u 4500
001 zp42527
041 |a eng 
100 1 |a Razal, Raian Burgos  |4 dis 
245 1 0 |a Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket 
246 |a Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Market 
260 |c 2016 
300 |a 140 p. 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a market opportunity analysis 
653 |a airline industry 
653 |a value proposition design 
653 |a international market entry 
653 |a services marketing 
653 |a analýza trhu 
653 |a letecký průmysl 
653 |a hodnotová propozice 
653 |a mezinárodní vstup na trh 
653 |a služby a marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37781  |y Plný text v Digitální knihovně UTB