Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nguyen, Luong Hoang Lien (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 84 p. (17 883 characters), 6p.

Cover

LEADER 01373ntm a22003377u 4500
001 zp42526
041 |a eng 
100 1 |a Nguyen, Luong Hoang Lien  |4 dis 
245 1 0 |a Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company 
246 |a Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company 
260 |c 2016 
300 |a 84 p. (17 883 characters), 6p. 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a spokojenost zákazníků 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a turistický průmysl 
653 |a sektor pohostinství 
653 |a Customer Satisfaction 
653 |a Competitiveness 
653 |a Tourism Industry 
653 |a Hospitality sec-tor 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37780  |y Plný text v Digitální knihovně UTB