1. Teoretická část: Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR 2. Praktická část: a) katalog produktů: Czechoslovak b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Adamjáková, Kim (Dissertant)
Other Authors Fišerová, Lucia (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2016
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description84 s. (16 554 znaků)

Cover

More Information
Item Description:Studijní obor: Multimédia a design - Reklamní fotografie
Studijní obor: Multimedia and Design - Advertising Photography
Ústav: Ateliér Reklamní fotografie
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
Access:Bez omezení
Physical Description:84 s. (16 554 znaků)