Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořáková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 76 s., 9 s.obr. příloh.

Cover

LEADER 01295ntm a22003137u 4500
001 zp422
041 |a cze 
100 1 |a Dvořáková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín 
246 |a Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín 
260 |c 2005 
300 |a 76 s., 9 s.obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskové organizace 
653 |a kultura 
653 |a event marketing 
653 |a non-profit organization 
653 |a culture 
653 |a event marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/35331  |y Plný text v Digitální knihovně UTB