Připravenost učitelů na výuku žáků se specifickými poruchami učení

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gulánová, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Vaculíková, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01263ntm a22003497u 4500
001 zp42164
041 |a cze 
100 1 |a Gulánová, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Připravenost učitelů na výuku žáků se specifickými poruchami učení 
246 |a Teachers´ Readiness to Teaching Students with Learning Disabilities 
260 |c 2016 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a specifické poruchy učení 
653 |a připravenost 
653 |a edukace 
653 |a integrace 
653 |a inkluze 
653 |a specific learning readiness 
653 |a education 
653 |a integration 
653 |a inclusion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaculíková, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37558  |y Plný text v Digitální knihovně UTB