|
|
|
|
LEADER |
01263ntm a22003497u 4500 |
001 |
zp42164 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Gulánová, Jitka
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Připravenost učitelů na výuku žáků se specifickými poruchami učení
|
246 |
|
|
|a Teachers´ Readiness to Teaching Students with Learning Disabilities
|
260 |
|
|
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 109 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a specifické poruchy učení
|
653 |
|
|
|a připravenost
|
653 |
|
|
|a edukace
|
653 |
|
|
|a integrace
|
653 |
|
|
|a inkluze
|
653 |
|
|
|a specific learning readiness
|
653 |
|
|
|a education
|
653 |
|
|
|a integration
|
653 |
|
|
|a inclusion
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Vaculíková, Jitka
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37558
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|