Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kozlovská, Dominika (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 68 s. (116 887 znaků)

Cover

LEADER 01579ntm a22004097u 4500
001 zp41987
041 |a eng 
100 1 |a Kozlovská, Dominika  |4 dis 
245 1 0 |a Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o. 
246 |a Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o. 
260 |c 2016 
300 |a 68 s. (116 887 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální marketing 
653 |a sociální média 
653 |a Internet 
653 |a marketingové techniky 
653 |a komunikační mix 
653 |a komunikační média 
653 |a benchmarking 
653 |a digital marketing 
653 |a social media 
653 |a the Internet 
653 |a marketing techniques 
653 |a communication mix 
653 |a communication media 
653 |a benchmarking 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37439  |y Plný text v Digitální knihovně UTB