|
|
|
|
LEADER |
01828ntm a22006017u 4500 |
001 |
zp4193 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Otépková, Renata
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Způsoby hodnocení žáků na 2.stupni ZŠ
|
246 |
|
|
|a Methods assessment of pupils on second stage on basic school
|
260 |
|
|
|c 2006
|
300 |
|
|
|a 117 s., 10 s. přiloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství informatiky pro základní a střední školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: IT Education at Elementary and Secondary Schools
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a function
|
653 |
|
|
|a form
|
653 |
|
|
|a method
|
653 |
|
|
|a externality
|
653 |
|
|
|a principle
|
653 |
|
|
|a motivation
|
653 |
|
|
|a problem
|
653 |
|
|
|a compare
|
653 |
|
|
|a pupil
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a school
|
653 |
|
|
|a marking system
|
653 |
|
|
|a oral assessment
|
653 |
|
|
|a knowledge
|
653 |
|
|
|a stress
|
653 |
|
|
|a funkce
|
653 |
|
|
|a forma
|
653 |
|
|
|a metoda
|
653 |
|
|
|a objektivita
|
653 |
|
|
|a zásada
|
653 |
|
|
|a motivace
|
653 |
|
|
|a problém
|
653 |
|
|
|a srovnání
|
653 |
|
|
|a žák
|
653 |
|
|
|a učitel
|
653 |
|
|
|a škola
|
653 |
|
|
|a klasifikace
|
653 |
|
|
|a slovní hodnocení
|
653 |
|
|
|a vědomost
|
653 |
|
|
|a stres
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kašpárková, Svatava
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/1821
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|