|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp41903 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Malénková, Barbora
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Sociální klima tříd 2. stupně ZŠ a osmiletých gymnázií z pohledu žáků
|
| 246 |
|
|
|a The Social Class Climate in Upper-Primary Schools and Eight-Year Grammar Schools from the Perspective of Students
|
| 260 |
|
|
|c 2016
|
| 300 |
|
|
|a 82 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a klima školy
|
| 653 |
|
|
|a klima třídy
|
| 653 |
|
|
|a atmosféra
|
| 653 |
|
|
|a prostředí
|
| 653 |
|
|
|a škola
|
| 653 |
|
|
|a typologie klimatu
|
| 653 |
|
|
|a spolutvůrci klimatu
|
| 653 |
|
|
|a komunikace ve třídě
|
| 653 |
|
|
|a klima ve výuce
|
| 653 |
|
|
|a suportivní klima
|
| 653 |
|
|
|a sebeprosazení
|
| 653 |
|
|
|a school climate
|
| 653 |
|
|
|a classroom climate
|
| 653 |
|
|
|a atmosphere
|
| 653 |
|
|
|a environment
|
| 653 |
|
|
|a school
|
| 653 |
|
|
|a typology of climate
|
| 653 |
|
|
|a co-creator of classroom climate
|
| 653 |
|
|
|a communication in a class
|
| 653 |
|
|
|a climate of education process
|
| 653 |
|
|
|a supportive climate
|
| 653 |
|
|
|a self-assertion
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Včelařová, Hana
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37374
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|