Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kostelníček, Petr (Dissertant)
Other Authors: Skácel, Václav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Tea
Physical Description: 47 s. (45 242 znaků).

Cover

LEADER 01547ntm a22004337u 4500
001 zp41861
041 |a cze 
100 1 |a Kostelníček, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí 
246 |a Corporate Identity and Product Promotion / Brand in the Online Enviroment 
260 |c 2016 
300 |a 47 s. (45 242 znaků). 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Digital Design 
500 |a Ústav: Ateliér Digitální design 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a vizualní styl 
653 |a branding 
653 |a sezónní kampaň 
653 |a podpora značky 
653 |a fotomontáž 
653 |a retušovaní 
653 |a Yorkshire Tea 
653 |a Čaj 
653 |a visual styl 
653 |a branding 
653 |a seasonal campaign 
653 |a support brand 
653 |a photomontage 
653 |a retouching 
653 |a Yorkshire Tea 
653 |a Tea 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Skácel, Václav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37343  |y Plný text v Digitální knihovně UTB