An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slováková, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Papadaki, Šárka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 68 s. (92 236 znaků)

Cover

LEADER 01629ntm a22003617u 4500
001 zp41838
041 |a eng 
100 1 |a Slováková, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s. 
246 |a An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s. 
260 |c 2016 
300 |a 68 s. (92 236 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a evropský trh 
653 |a chování zákazníka 
653 |a makroekonomické prostředí 
653 |a klíčové makroekonomické ukazatele 
653 |a marketing 
653 |a European market 
653 |a consumer behaviour 
653 |a macroeconomic environment 
653 |a key macroeconomic indicators 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Papadaki, Šárka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37334  |y Plný text v Digitální knihovně UTB