The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šenková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageEnglish
Published 2016
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description57 s. (80886 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp41770
041 |a eng 
100 1 |a Šenková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process 
246 |a The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process 
260 |c 2016 
300 |a 57 s. (80886 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a média 
653 |a děti předškolního věku 
653 |a nákupní rozhodovací proces 
653 |a iniciátor 
653 |a ovlivňovatel 
653 |a rozhodovatel 
653 |a kupující 
653 |a moc dítěte 
653 |a advertising 
653 |a media 
653 |a preschool children 
653 |a purchase decision-making process 
653 |a initiator 
653 |a influencer 
653 |a decider 
653 |a buyer 
653 |a children power 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37237  |y Plný text v Digitální knihovně UTB