|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp41693 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Smílková, Jana
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a J. A. Komenský a jeho význam pro rozvoj sociální pedagogiky a filozofie výchovy
|
| 246 |
|
|
|a J. A. Comenius and his Importance for the Development of Social Pedagogy and Philosophy of Education
|
| 260 |
|
|
|c 2016
|
| 300 |
|
|
|a 151 s. (305 599 znaků)
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Jan Amos Komenský
|
| 653 |
|
|
|a filozofie výchovy
|
| 653 |
|
|
|a sociální pedagogika
|
| 653 |
|
|
|a vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a výchova
|
| 653 |
|
|
|a společnost
|
| 653 |
|
|
|a pansofie
|
| 653 |
|
|
|a humanismus
|
| 653 |
|
|
|a všenáprava
|
| 653 |
|
|
|a didaktické principy
|
| 653 |
|
|
|a mravní hodnoty
|
| 653 |
|
|
|a poznání
|
| 653 |
|
|
|a Johannes Amos Comenius
|
| 653 |
|
|
|a Philosophy of Education
|
| 653 |
|
|
|a Social Pedagogy
|
| 653 |
|
|
|a Training
|
| 653 |
|
|
|a Education
|
| 653 |
|
|
|a Society
|
| 653 |
|
|
|a Pansophism
|
| 653 |
|
|
|a Humanism
|
| 653 |
|
|
|a Panorthonosie
|
| 653 |
|
|
|a Didactic Principles
|
| 653 |
|
|
|a Moral Values
|
| 653 |
|
|
|a Cognition
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Balvín, Jaroslav
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37192
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|