Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Osičková, Iva (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
CRM
Physical Description: 78 s. , 10 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01349ntm a22003377u 4500
001 zp4168
041 |a cze 
100 1 |a Osičková, Iva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza podmínek pro zavedení CRM ve společnosti BORS Břeclav a.s. 
246 |a Analysis of conditions for CRM implementation into BORS Břeclav a.s. 
260 |c 2006 
300 |a 78 s. , 10 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.06.2036 
653 |a CRM 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a péče o zákazníky 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a CRM 
653 |a ability to compete 
653 |a care of customers 
653 |a segmenting customers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/437  |y Plný text v Digitální knihovně UTB