Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matulová, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 77 s. (120 680)

Cover

LEADER 01387ntm a22003377u 4500
001 zp41648
041 |a cze 
100 1 |a Matulová, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku 
246 |a Self-Concept and Self-Knowledge as a Part of the Personality and Social Development in Lower Primary School-Aged Children 
260 |c 2016 
300 |a 77 s. (120 680) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a sebepojetí 
653 |a sebepoznání 
653 |a osobnostní a sociální výchova 
653 |a Montessori pedagogika 
653 |a self-concept 
653 |a self- knowledge 
653 |a personality and social development 
653 |a Montessori pedagogy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37166  |y Plný text v Digitální knihovně UTB