LEADER 01794ntm a22005057u 4500
001 zp41574
041 |a cze 
100 1 |a Daňhelová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem 
246 |a The Status of the School in Working with a Socially Disadvantaged Student 
260 |c 2016 
300 |a 106 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Žák se sociálním znevýhodněním 
653 |a sociální znevýhodnění 
653 |a sociokulturní prostředí 
653 |a chudoba 
653 |a rodinné zázemí 
653 |a základní škola 
653 |a edukace 
653 |a inkluze 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a pedagogicko-psychologická intervence 
653 |a poradenská zařízení 
653 |a Socially disadvantaged pupil 
653 |a social disadvantage 
653 |a socio-cultural environment 
653 |a poverty 
653 |a family background 
653 |a elementary school 
653 |a education 
653 |a inclusion 
653 |a support measures 
653 |a pedagogical and psychological intervention 
653 |a counseling facilities 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Skarupská, Helena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37118  |y Plný text v Digitální knihovně UTB