|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp41527 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Hověžáková, Ilona
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
|
| 246 |
|
|
|a 1. Theoretical part: Specification of Advertising Directing 2. Practical part: Audiovisual Work of a Minimum 10 min. Directing
|
| 260 |
|
|
|c 2016
|
| 300 |
|
|
|a 43 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Reklama
|
| 653 |
|
|
|a Režie
|
| 653 |
|
|
|a Reklamní režisér
|
| 653 |
|
|
|a Psychologie reklamy
|
| 653 |
|
|
|a Advertising
|
| 653 |
|
|
|a Directing
|
| 653 |
|
|
|a Advertising director
|
| 653 |
|
|
|a Psychology of advertising
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Babinec, Petr
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37088
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|