1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hověžáková, Ilona (Dissertant)
Other Authors: Babinec, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 43 s.

Cover

LEADER 01494ntm a22003377u 4500
001 zp41527
041 |a cze 
100 1 |a Hověžáková, Ilona  |4 dis 
245 1 0 |a 1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie 
246 |a 1. Theoretical part: Specification of Advertising Directing 2. Practical part: Audiovisual Work of a Minimum 10 min. Directing 
260 |c 2016 
300 |a 43 s. 
500 |a Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika 
500 |a Studijní obor: Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reklama 
653 |a Režie 
653 |a Reklamní režisér 
653 |a Psychologie reklamy 
653 |a Advertising 
653 |a Directing 
653 |a Advertising director 
653 |a Psychology of advertising 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Babinec, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37088  |y Plný text v Digitální knihovně UTB