|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp41525 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Jelínková, Anna
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a 1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
|
| 246 |
|
|
|a 1. Theoretical part: Story of TV commercial in 30 Seconds 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 10 min, Production
|
| 260 |
|
|
|c 2016
|
| 300 |
|
|
|a 45 s. (60 599 znaků).
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Produkce
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Film Production
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a reklama
|
| 653 |
|
|
|a příprava
|
| 653 |
|
|
|a produkce
|
| 653 |
|
|
|a natáčení
|
| 653 |
|
|
|a film
|
| 653 |
|
|
|a commercial
|
| 653 |
|
|
|a advertising
|
| 653 |
|
|
|a preproduction
|
| 653 |
|
|
|a production
|
| 653 |
|
|
|a shooting
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Babinec, Petr
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37086
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|