Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vranová, Agnesa (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 76 stran

Cover

LEADER 01448ntm a22003977u 4500
001 zp41441
041 |a cze 
100 1 |a Vranová, Agnesa  |4 dis 
245 1 0 |a Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání 
246 |a Self-Efficacy of Children in Home Schooling 
260 |c 2016 
300 |a 76 stran 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a self-efficacy 
653 |a vnímaná osobní účinnost 
653 |a míra vnímané osobní účinnosti 
653 |a sociálně-kognitivní teorie 
653 |a povinná školní docházka 
653 |a vzdělávání 
653 |a domácí vzdělávání 
653 |a Self-efficacy 
653 |a extent of the children's self-efficacy 
653 |a social cognitive theory 
653 |a compulsory schooling 
653 |a education 
653 |a domestic education 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/37025  |y Plný text v Digitální knihovně UTB