|
|
|
|
LEADER |
01555ntm a22004337u 4500 |
001 |
zp41425 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kopřivová, Radka
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Konformita nadaných žáků v kontextu jejich vztahů se spolužáky
|
246 |
|
|
|a Conformity of Gifted Pupils in the Context of their Relationship with Classmates
|
260 |
|
|
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 87 s. (143 901 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a konformita
|
653 |
|
|
|a nonkonformita
|
653 |
|
|
|a antikonformita
|
653 |
|
|
|a nadání
|
653 |
|
|
|a nadaný žák
|
653 |
|
|
|a diferencované obohacující kurikulum
|
653 |
|
|
|a inkluzivní edukace
|
653 |
|
|
|a sémantický diferenciál
|
653 |
|
|
|a conformity
|
653 |
|
|
|a nonconformity
|
653 |
|
|
|a anticonformity
|
653 |
|
|
|a giftedness
|
653 |
|
|
|a gifted pupil
|
653 |
|
|
|a differentiated enriching curriculum
|
653 |
|
|
|a inclusive education
|
653 |
|
|
|a semantic differential
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Kočvarová, Ilona
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37011
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|