|
|
|
|
LEADER |
01393ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp41417 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Humenská, Tereza
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků
|
246 |
|
|
|a Perceived Self-Efficacy of Teachers in Relation to the Educational Process for Socially Disadvantaged Pupils
|
260 |
|
|
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 110 s. (190 124)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a vnímaná vlastní účinnost
|
653 |
|
|
|a učitel
|
653 |
|
|
|a sociální znevýhodnění
|
653 |
|
|
|a žák
|
653 |
|
|
|a školní prostředí
|
653 |
|
|
|a Perceived Self-Efficacy
|
653 |
|
|
|a Teacher
|
653 |
|
|
|a Social Disadvantages
|
653 |
|
|
|a Pupil
|
653 |
|
|
|a School Environment
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Petr Šafránková, Anna
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/37004
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|