Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Habiger, Petr (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 59 s.

Cover

LEADER 01374ntm a22002777u 4500
001 zp4140
041 |a cze 
100 1 |a Habiger, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík 
246 |a The motivation of customers in the buying products proces of the Pavel Rychlík's company 
260 |c 2006 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 
653 |a motivace; motivace zákazníků; motivační nástroje firem; marketingový výzkum; dotazníkové šetření 
653 |a the motivation; the motivation of customers; 
653 |a the motivation tools of the company; the marketing research; questionnaire examination 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/489  |y Plný text v Digitální knihovně UTB