Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pröschlová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2016
Subjects:
Physical Description: 70 s. (119608)

Cover

LEADER 01379ntm a22003617u 4500
001 zp41334
041 |a cze 
100 1 |a Pröschlová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí 
246 |a Influence of literate environment on children´s first reading 
260 |c 2016 
300 |a 70 s. (119608) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a pregramotnost 
653 |a počáteční čtenářská gramotnost 
653 |a počáteční čtení 
653 |a gramotné prostředí 
653 |a mateřská škola 
653 |a pre-literacy 
653 |a initial reading literacy 
653 |a initial reading 
653 |a literate setting/surroundings 
653 |a kindergarten/nursery 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36945  |y Plný text v Digitální knihovně UTB