Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Závodná, Lucie Sára (Dissertant)
Other Authors: Ševčíková, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 59 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01493ntm a22003857u 4500
001 zp4130
041 |a cze 
100 1 |a Závodná, Lucie Sára  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika 
246 |a Analysis of marketing communication in the organisation AIESEC Czech Republic 
260 |c 2006 
300 |a 59 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a marketing v neziskovém sektoru 
653 |a neziskové organizace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a analýza konkurence 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketing communications 
653 |a marketing within NGO sector 
653 |a NGO's 
653 |a SWOT analysis 
653 |a competitive analysis 
653 |a marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ševčíková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/363  |y Plný text v Digitální knihovně UTB