Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bellovič, Martin (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 80 s., 24 s. příloh

Cover

LEADER 01710ntm a22004577u 4500
001 zp4128
041 |a cze 
100 1 |a Bellovič, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště 
246 |a Analysis of marketing influence on company culture in engineering companies in district of Uherske Hradiste 
260 |c 2006 
300 |a 80 s., 24 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Firemní kultura 
653 |a inovativnost 
653 |a hodnoty 
653 |a etický kodex 
653 |a marketingové činnosti 
653 |a kulturní rozdíly 
653 |a národní kultura 
653 |a benchmarking 
653 |a Corporate culture 
653 |a innovate 
653 |a universal values 
653 |a brandig 
653 |a multinational company 
653 |a code of conduct 
653 |a professional marketing 
653 |a cross-cultural differences 
653 |a national culture 
653 |a benchmarking 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2135  |y Plný text v Digitální knihovně UTB