|
|
|
|
LEADER |
01289ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp41251 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Maňásková, Dominika
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Polarity práce univerzitních mateřských škol na příkladě mateřské školy Qočna
|
246 |
|
|
|a The polarity of university nursery school work on example of Qočna nursery school
|
260 |
|
|
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 78 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a univerzitní mateřská škola
|
653 |
|
|
|a firemní mateřská škola
|
653 |
|
|
|a prorodinná opatření
|
653 |
|
|
|a university nursery schools
|
653 |
|
|
|a company nurseries
|
653 |
|
|
|a pro-family measures
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Majerčíková, Jana
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/36883
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|