Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kisková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 78 s. (87 224)

Cover

LEADER 01423ntm a22003617u 4500
001 zp41154
041 |a cze 
100 1 |a Kisková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků 
246 |a Analysis of the Marketing Strategy of Tourism in Area Jeseníky 
260 |c 2015 
300 |a 78 s. (87 224) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a cestovní ruch 
653 |a oblast Jeseníků 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingové nástroje 
653 |a Tourism 
653 |a Marketing Strategy 
653 |a Area Jeseníky 
653 |a Marketing Research 
653 |a Marketing Tools 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36798  |y Plný text v Digitální knihovně UTB