Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chrástek, Martin (Dissertant)
Other Authors: Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 63 s.

Cover

LEADER 01454ntm a22003617u 4500
001 zp41153
041 |a cze 
100 1 |a Chrástek, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí 
246 |a Marketing Communication Strategy of WEDOS Internet Ltd Company from the Perspective of Using Social Networks 
260 |c 2015 
300 |a 63 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociální sítě 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Facebook 
653 |a Twitter 
653 |a webhosting 
653 |a Social networks 
653 |a marketing communication 
653 |a Facebook 
653 |a Twitter 
653 |a webhosting 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36776  |y Plný text v Digitální knihovně UTB